Cele główne projektu:


Cel 1 Umiędzynarodowienie placówki poprzez podniesienie kompetencji językowych kadry uczącej. Cel - co najmniej 15% uczących osiągnie znajomość języka na poziomie B1/B2

Cel 2 Rozwijanie kompetencji miękkich u nauczycieli- budowanie postawy tolerancji, otwartości, współpracy w grupie, umiejętność pracy z uczniem wykluczonym i defaworyzowanym-w tym z innego kręgu kulturowego

Cel 3 Rozwijanie kompetencji nauczycieli w zakresie współpracy międzynarodowej i zarządzania projektami,po dnoszenie standardów realizowanych działań, wdrażanie narzędzi służących umiędzynarodowieniu szkoły

Cel 4 Podnoszenie kompetencji kadry uczącej w zakresie ICT, wdrażanie metod STEM oraz CLIL w procesie nauczania przedmiotów ścisłych, aby uatrakcyjnić i unowocześnić metody nauczania

Cel 5 Włączanie nauczycieli przedmiotów zawodowych o krótkim stażu i o niższym stopniu awansu zawodowego w życie szkoły

Cel 6 Stworzenie uczniom naszej szkoły szansy na podniesienie kompetencji językowych poprzez umożliwienie im wzięcia udziału w wymianie międzynarodowej i przełamywanie bariery językowej

Cel 7 Kształtowanie u uczniów naszej szkoły postawy otwartości, tolerancji, umiejętności współpracy w grupie międzynarodowej, rozbudzanie ciekawości poprzez analizę różnic i podobieństw międzykulturowych

Cel 8 Uświadomienie uczniom szkoły ponadnarodowych podobieństw w zakresie nabytych kompetencji ICT i STEM i stymulowanie ich do podejmowania wspólnych działań z uczniami z innych kręgów kulturowych

Cel 9 Podnoszenie świadomości ekologicznej u młodzieży naszej szkoły poprzez uświadomienie im roli zarówno jednostki. jak i całych społeczeństw w walce z zagrożeniami, przed którymi stoi świat

Cel 10 Podniesienie prestiżu szkoły poprzez zwiększenie świadomości o projektach unijnych w środowisku lokalnym i regionalnym